środa, maja 17, 2006

To naprawdę zabawne jak mój obecny światopogląd można zamknąć w sześciu słowach, z czego trzy są tytułem piosenki a kolejne trzy terminem medycznym wykorzystanym w przedostatnim odcinku serialu bliskiego mi ideologicznie.

Słucham coraz więcej muzyki, oglądam po kilka razy ulubione sceny z serialu bliskiego mi ideologicznie, płaczę słuchając "chasing cars" a wszystkie moje negatywne emocje do siebie, innych i otaczającej rzeczywistości wyrażam rzucając myszką i sycząc krótkie słowo na k.

Nie mam nic do powiedzenia, nic do napisania, nic do pomyślenia. Jest cicho. Jest koszmarnie cicho i naprawdę rozdzierająco nudno.

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

mój radar wyczuł wyraźny niedobór 'diplo rythm'! siostro, szybko, dożylnie dwie ampułki!

Anonimowy pisze...

diagnoza wskazuje na tzw [uwaga!] "zamule"; zwalcza sie ja poprzez wmuszanie pacjentowi pozytywnej muzyki. zaleca sie dlugie spacery po swiezym powietrzu tudziez przejazdzki rowerowe.
;)walcz

Kate pisze...

Ej spoką spoką dziewczęta. Nie umieram na depresję tylko nudno się zrobiło.

Poza tym płaczę, bo zakonczenie drugiej serii Grey's Anatomii było strasznie wzruszające i przejmujące (kocham Jeffreya Morgana i chcę być jak Katherine Heigl), i ojejjjj zaraz znowu będę płakac, jak sobie przypomnę.

Ale poza tym to zdrowa jestem, choć diplo i spacerek mi na pewno nie zaszkodzą ;)

Anonimowy pisze...

nie lubię jak jest nudno.
monotonnie.

nie lubię płakać przy piosenkach.

w ogóle ostatnio nic nie lubię. Dziwna jestem.

Anonimowy pisze...

Ja tez sie poplakalam przy tym odcinku :( :( :( :( gashh jak ona lezala przy Dannym w tek rozowej sukni...jak taka mala ksiezniczka co stracila wszystko... niby zwykly serial,fikcja ale plakalam jak bóbr...

Anonimowy pisze...

Hej! Oświećcie mnię proszę. Dźe siem ten serial ogląda?? To znaczy dźe siem OGLĄDAŁO! Przejrzałem cały program, ale niczego takiego nie znalazłem......

Kate pisze...

Zajrzyj na http://abc.go.com/primetime/greysanatomy

Dobre seriale to niestety niepolskie seriale. A "Grey's..." to pozycja obowiązkowa :)

PS. Chciałam również zauważyć /autopromocja on/ że to ja osobiście zarażam CMUJ greysową manią /autopromocja off/ Ach, jaka jestem z siebie dumna :D

Kate pisze...

Nikita, a jak schodziła ze schodów? MAtko, serce mi się łamało...

Anonimowy pisze...

Ale fajna muzyczka! Właśnie emuluję pierwszy odcinek. Zapowiada się interesująco :)

Kate pisze...

W ogóle muzyka w każdym odcinku wymiata. Jeśli miałbyś problem ze ściągnięciem piosenek z pierwszej serii (która jest słabsza od drugiej, no ale się dopiero rozgrzewali...) to uderzaj do mnie. Powysyłam co trzeba :) Poza tym jako ciekawostkę powiem, że tytuł każdego odcinka to tytuł jakiejś piosenki - taki motyw przewodni :)

Anonimowy pisze...

sześć Pchełka:( tam gdzie byłam już mnie nie ma i jeśli będziesz miała ochotę na odwiedziny to szukaj mnie gdzie indziej:)