piątek, marca 31, 2006

Des visages, des figures

Więc słucham Noir Desir i myślę sobie, że strasznie kiczowato nazywa się zespół, którego piosenki są zupełnie niekiczowate i że żeby wymyślić nazwę Ciemne Pożądanie trzeba było zaciągać się tą całą marie-jeanne przez dość długi okres czasu. Ale czego wymagać od człowieka, który zadźgał nożem swoją narzeczoną w hotelowym pokoiku.
Poza tym, wciąż toczę duchową walkę między chęcią posiadania błękitnego Mr Bean Sony (lansu lansu) a zakupem zwykłego Mr Empeczy-Plejer Noname z allegro.
Poza tym, życie to jedno pasmo wielkich przypadków (albo małych zrządzeń losu, jak kto woli) i wraz z H. w następnych wyborach będziemy głosowały na McD i McS, których uprzednio sklonujemy (inny scenariusz obejmuje okresową wymianę partnerów, żeby nam się nie znudzili i co by sprawiedliwie było. Oba scenariusze przewidują zakończenie pt. and they lived happily ever after)
Poza tym, najchętniej dokonałabym spektakularnego przekrętu finansowego, spakowała manatki i uciekła na Kajmany, ale po pierwsze nigdy nie miałam żyłki do interesów, po drugie wszystkie wakacyjne ciuchy zostały w domu a po trzecie nie wiem, gdzie są Kajmany.
Poza tym drga mi lewa brew i nie bardzo wiem czy to oznacza, że mam tętniaka mózgu (co raczej jest mało prawdopodobne, bo mimo ostatnich uszkodzeń na ciele nie doznałam urazu głowy), a może udar (bo miażdżyca to "choroba bezobjawowa, aż do wystąpienia objawów"), czy też może po prostu brakuje mi magnezu.
Poza tym, zamiast powtarzać o reabsorpcji i wydalaniu sodu ("endotelina i interleukina 1 wzmagają natriurezę przez zwiększenie biosyntezy PGE2") piszę kolejną bezsensowną notkę, którą w gruncie rzeczy rozumie tylko sama autorka i to nie do końca.

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

hmmm, jak będziemy na nich głosować w wyborach i wygrają sklonowani, to będzie polityczna powtórka z rozrywki ;) (ale jestem na tak, jak najbardziej! musimy jeszczy stworzyć ten podział tymczasowy)

oraz też nie wiem, gdzie są Kajmany i kojarzą mi się zasadniczo z kajmakiem i tymi małymi aligatorami czy czymś

Anonimowy pisze...

Popatrz na to z tej strony. Teraz mam tętniaka mózgu i będziesz mogła zobaczyć jak ciebie operują :>

Kate pisze...

Hmmm, Ty masz tętniaka i mnie będą operować i na dodatek będę mogła zobaczyć operację własnego mózgu? Melon, czy z Tobą wszystko w porządku? :P

Hrk, co za ulga, że nie tylko ja nie wiem gdzie są Kajmany!

Anonimowy pisze...

A co, lusterko sobie nie możesz przyłożyć? Boisz się, że ciebie o narcyzm posądzą?

Anonimowy pisze...

ja też często piszę tak, że sama się sobie dziwię, co stworzyłam. Zwykle to jakieś badziewie.

A ja tylko pomacham łapką z pozdrowieniami :)

Anonimowy pisze...

a ja właśnie zjadłam czekoladkę i jest mi wstyd... Kasia, kiedy przyjedziesz? tęsknię.. całuski :** :))))

Grr pisze...

yy notka nie jest dziwna, nie jest dziwna jeśli się zna autorkę. W porównaniu do autorki notka jest zrozumiała :P

Kate pisze...

Meloniku kochany, musisz wiedzieć, że przy operacjach tętniaków pacjent jest usypiany - nawet lusterko by nie pomogło...
Silent, odmachuję także z pozdrowieniami (w tym dla motylków w brzuchu:P)
Szatanku, czekolada to dar od bogów więc ciesz się a nie wstydź! Przyjeżdżam chyba w środę przed świętami :)
Grr, czy Ty sugerujesz, że ja jestem niezrozumiała?

Anonimowy pisze...

Kasia łweeeeeeeeeee..... sie nie zobaczymy na świeta bo Ty przyjeżdzasz dopiero we środe ;( a ja we środe wylatuje z Krakowa do Italiiiiii.... bu! ps. Nie chce mnie sie ...ps.2.nie uważam żebys była nie zrozumiała,zakręcona i owszem ale na pewno nie bardziej niż Wasiel ostatnio dręczy mnie swoimi przemyśleniami na temat BOGA! DZIZES... jak Ci opowiem to pogrążysz sie with me ...];->..Kisssssessss for U!

Kate pisze...

Paola wszystko zależy od tego czy w środę będę miała zajęcia - jeśli nie to przyjadę we wtorek. Jak będziesz miała chwilę między pakowaniem pięćdziesięciu bluzek i dziesięciu par spodni to wpadnę do Ciebie :P
A Wasiela pozdrów - aż ciekawa jestem co to za teorie wysnuwa:D

Anonimowy pisze...

o przepraszam jakich dziesięciu par spodni phi czuje sie urażona 20 to minimum:P!
ps. oczywiscie czekam z utęsknieniem:D!!!