czwartek, stycznia 05, 2006

Tantrum mode on

Dajcie mi worek treningowy a zostaną z niego strzępy. Dajcie mi trotyl a wyrąbię w powietrze cały Kraków.
Bliżej niezdefiniowana, ale mocno wyczuwalna złość do całego świata wypełnia dziś moje jestestwo. Furia owa jest jeszcze pogłębiona przez... jakby to nazwać? Brak pewnej określoności i jasności w niektórych sytuacjach życiowych. Kiedy... no po prostu... nie wiem. Więc nie wiem. I mnie nosi.

I kocham Modest Mouse:


Are you dead or are you sleepin'?

God I sure hope you are dead.

Now the blow's been softened,
since the air we breathe's our coffin.
Well now the blow's been softened,
since the ocean is our coffin.
Often times you know our laughter
is your coffin ever after.
And you know the blow's been softened,
since the world is our coffin.
Well now the blow's been softened
since we are our own damn coffins.

Idę niszczyć.

7 komentarzy:

Kate pisze...

Czy wszystko zawsze trzeba zwalać na hormony? Nie PMS.

Anonimowy pisze...

Polecam
Metallica - Die die die my darling
Hatebreed - Tear it down
Paradise Lost - Once Solemn
Coma - Skaczemy
Bethoven... Bethoven siecze i tyle złamasy!

Anonimowy pisze...

A jeśli chodzi o optymistyczne to właśnie zrobiłem 17 elementową playliste, możesz sobie przejrzeć na last.fm, do godziny powinna przelecieć :D

Anonimowy pisze...

a propos modest mouse (dobrze obstawiałam na funteście, dostało się te 95 punktów :]) to tu masz stronę z przyjemnym bootlegiem: http://www.darkcorner.net/concerts/mm/ , a tutaj trochę widiołs: http://amull.dyndns.org/Modest%20Mouse/ miłego słuchania i oglądania :)

Kate pisze...

Dzięki Ci dobra kobieto! Zasiadam zaraz do oglądania i słuchania :)

PS. A ja się zastanawiałam kto to tyle wie :)

Anonimowy pisze...

Tak apropo PMS

Mąż wiedział, że żona ma ciężkie dni. Dlatego cichotko wszedł do kuchni i najdelikatniej jak mógł zapytał:
- Kochanie, przepraszam, czy możesz mi powiedzieć dlaczego gotujesz 3 garnki grochówki?

- BO TAK!!!

Anonimowy pisze...

Kocham tekst tej piosnki ... i wiem kogo obdaruje trumna a to bardzo ISTOTNE aby mieć kogo do trumny władować i to jeszcze trafnie ;@