sobota, grudnia 10, 2005

Blogger opanowuje świat

Do szerokiego grona blogujących dołączyła bardzo mi bliska osóbka. Zwą ją różnie: Gosia, Margaret, Mała...
Dla mnie to jest i będzie po prostu Grr:)
Życzę dużo odwagi w starciach z Bloggerem, CSSem i sprzętem komputerowym, który doprowadza Cię do szewskiej pasji:D

P.S. Odkryłam właśnie pewien trik z CSSem - w chwili wejścia na bloga bylibyście powiadamiani o tym, czy pojawiły się nowe komentarze. Zamieszczam więc ankietę, czy jesteście na "tak" czy na "nie". Macie tydzień na podjęcie decyzji - za bardzo wkurza mnie ten biały prostokąt w sidebarze, żeby go trzymać dłużej niż 7 dni ;)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Odwiedziłam już bloga Grr, liczę na wiele postów, które będę mogła jak zwykle, po swojemu, idiotycznie skomentować :)
a może i ja zacznę pisać bloga ?:P
eeeee tam, za leniwa jestem na to i w dodatku upośledzona technicznie :) niech inni się tym zajmują :)
Kasia,zaraz oddam głos w ankiecie :)

Grr pisze...

upośledzona technicznie??? wypowiadaj takich słow słów dopóki nie poznacz mnie osobiście :P uwierzysz w siebie!!!

Anonimowy pisze...

Grr, chyba mnie nie doceniasz ..:> nie będę może tak publicznie opowiadac o swoich "wyczynach", bo mi wstyd..

Anonimowy pisze...

A ja sie zastanawiałam Kto to jest grr ... po za tym chce dodać że te blogi sa naprawde kuszące ale ...ja równiez jestem uposledzona technicznie jak moja siostra...