niedziela, czerwca 26, 2005

Should I stay or should I go??

"Dear Miss C.
I am happy to inform you that you have passed all selection procedures for the 5 - year MBBS Medicine course, and are now offered a place at the St George's Hospital Medical School, University of London.
I look forward to welcoming you to St George's in October. I hope the following information will be of help to you during the next few months. Please note that all documents and information requested by the Admissions Office should have been received before 1st June 2005.
[...]
I wish you a relaxing summer, good luck in any exams you may be taking and I look forward to meeting you in October.
Yours sincerely
M Regan
MBBS Admissions Officer"

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dear Miss Cz******************a,
Ich gratuliere Dir und ich hoffe, że podejmiesz jakąś onstruktywną decyzję i że nawet jak sobie pojedziesz na jakieś cholerne wyspy, zimne i mroczne, to i tak do nas za rok-dwa, no najwżej trzy, wrócisz:)

Kate pisze...

Veeveczko jak ja pojadę to już nie wrócę. Dostałam się tam na studia i jesli się zdecyduję tam wyjechać to już zostanę w UK. Po 5 latach studiów ciężko i trochę bezsensownie byłoby wracać do Polski. Stąd biję się z myślami czy wyjeżdżać...

Anonimowy pisze...

Wrócić zawsze można. Samoloty jak latają, tak latać będą. Jak Ci się nie spodoba, to wrócisz. Żaden obciach. Kraków będzie czekał na Ciebie. Nie masz wiele do stracenia. A nie każdy ma szansę tam studiować...

Anonimowy pisze...

Kasiu,zastanów się dobrze,czy chcesz podjać taką decyzję...Jestem pewna,że sobie tam poradzisz,ale to w końcu oznacza rozstanie się z Polską,z rodziną,przyjaciółmi itd..wiadomo jednak,że są samoloty i inne środki transportu..na pewno jakąkolwiek decyję podejmiesz,bedzie ona słuszna..trzymam za Ciebie kciuki,pogadamy mam nadzieję,jak wrócisz do Jarosławia..czekam na Ciebie,daj znać jak juz bedziesz tutaj i znajdziesz dla mnie chwilkę czasu..całuję Cię i gratuluję sukcesu,nie każdemu się coś takiego udaje..jestem z Ciebie bardzo dumna:)

Wujek Zdzisek z Ameryki pisze...

pewnie, że jechać. bez zastanawienia. tanie linie lotnicze już są, a jak się tam na pracę załapiesz, to będziesz sobie latać co weekend do Kraka.

Anonimowy pisze...

phi,zaraz do Kraka :) a co,Kasia tam juz korzenie zapuściła czy jak? o ile się orientuję,to rodzinę ma w Jarosławiu...

Anonimowy pisze...

Ale o ile MNIE wiadomo, to zameldowana na pobyt stały jestw KRAKOWIE, a nie w JAROSŁAWIU.

Wujek Zdzisek z Ameryki pisze...

A ja myślałem, że pchła to z jakiegoś psiego/kociego grzbietu pochodzi :-).

Miałem na myśli PL ogólnie, nie tylko Krak...

Anonimowy pisze...

Moje zdanie znasz..
ale jak wyjedziesz to będę długo i gorzko płakać.