poniedziałek, czerwca 06, 2005

Histologia i słowotwórstwo

Wymyślam coraz to nowe nazwy dla uznanych już nazw histologicznych.I tak na przykład zamiast laktoferryny wymyśliłam laktoferrytynę a dziś, ucząc się oka, w dobrej wierze błonę Bowmana nazwałam błoną Bałwana. Spuszczę też zasłonę miłosierdzia na tego, który zamiast filamenty aktynowe używa nazwy filamenty aktywne:P
Jutro po egzaminie praktycznym zamieszczę notkę o zapaleniu nerwu wzrokowego - juz dawno nie wyżywałam się neurologicznie. Najwyższa pora:)
Wrócił PPMS*. Nie rozumiem tej kobiety. Ona ma chyba jakąs amnezję wybiórczą. Po sobotniej awanturze (wyzywanie, groźby "spuszczenia mi lania", trzaskanie drzwiami i łomoty w scianę) dzis zachowuje się tak, jakby się nic nie stało. Na jej nieszczęscie, ja nie zapomniałam i jakos nie mam ochoty nawiązywać z nią jakiejkolwiek nici porozumienia. Możecie mysleć co chcecie, ale mnie już po prostu znudziło się być miłą. Howgh.
Wracam do tkankologii.

* PPMS - Permanent PreMenstrual Syndrome

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wszystkim medykom życzymy szybkiej i owocnej sesji!

Anonimowy pisze...

Cześć Kasiu,zadam Ci niedyskretne pytanie..kim jest owa jakże tajemnicza osoba kryjąca sie pod jeszcze bardziej tajemniczym skrótem PPMS? jesli to jakaś profesorka,to z buta jej :P
A swoimi neologizmami się nie przejmuj,nikt nie jest doskonały(oprocz mnie,af kors:)),a przecież wykazujesz się tylko inwencją twórczą:)
ja jutro mam exam praktyczny(5 części jednocześnie) i chyba umrę niedługo..powiedz mojej mamie,że ją kochałam..żegnaj,okrutny świecie!!
a teraz wybaczcie,pójdę sobie umrzeć w spokoju...

Kate pisze...

Maggie PPMS to moja szlachetna współlokatorka:)Mam nadzieję, że egzamin dobrze poszedł:)

Anonimowy pisze...

Nie poszedł jeszcze,mam go jutro...już czuję się zle,mam boleści i w ogóle z moim żołądkiem nie jest za dobrze,za często muszę chodzić do toalety,if you know what I mean ;)
a współlokatorkę też z buta,a co!niech sobie nie myśli!;P zawsze możesz jej nasikać do adidasów,ktore nieopatrznie pozostawi na wierzchu:)